środa, 9 stycznia 2013

Memories

Budzę się w środku nocy z płaczem. Kolejny koszmar, kolejne spotkanie, kolejne wspomnienia.
Coraz częściej czuję, jakbyś gwałcił moją jaźń. Nie możesz odejść i dać mi spokój?
Chcę zapomnieć o Tobie. 
Chcę wyrzucić Cię z mojej pamięci. 
Nie chcę myśleć, nie chcę czuć.
Nie chcę wspominać
I nie chcę płakać.

24 godziny mijają spokojnie, bez przerwy na dzień noc sen śniadanie czy seks. Niszczysz mnie. Pogrążasz. A Ciebie nawet nie ma obok. Jego też zniszczysz? Że dał mi szczęście?

Uważasz, że za Tobą tęsknię? Że rzucę Ci się na szyję? Że nie potrafię się Ciebie pozbyć?
Twoja magia niedługo się skończy.
Niedługo mi się uda.

The leaves of memory seemed to make
A mournful rustling in the dark.
~Henry Wadsworth Longfellow

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dzięki, to miłe.